Segala aktiviti yang diadakan di sekitar bandar Manjung akan di hebahkan dari semasa ke semasa.
Anyone who wishes to donate funds for the expansion of the mosque Manjung district can be channeled through the account number listed;
Sesiapa yang ingin menderma bagi tabung pembesaran masjid daerah Manjung bolehlah disalurkan melalui no akaun yang tertera ;
08059010000670 (Bank Islam)
Allah S.W.T Berfirman:"Dan belanjakanlah sebagian dari apa yang telah Kami berikan kepadamu sebelum datang kematian kepadamu." (Q.S. AI-Munafiqun: 10)

Beng Hock : Doktor tak sihat, anggota forensik beri keterangan  

2 comments

Cuba perhati betol2, kepala Beng Hock ni , takde apa-apa kecederaan. Bayangkan jatuh tingkat 14 cuma kaki yang lebam. ish ish ish..

Pasukan forensik polis akan memberi keterangan hari ini ekoran pakar pathologi, Dr khairul Azman tidak dapat menyambung keterangannya kerana tidak sihat.

Dr Khairul sebelum ini memberitahu beliau merasa tidak sihat dan sakit tekak ketika memberi keterangan semalam.

Seorang lagi pakar pathologi, Dr Prashant Naresh Semberkar, yang melakukan bedah siasat ke atas mayat Teoh bersama Dr Khairul, juga tidak sihat dan tidak dapat memberi keterangan hari ini. - mkini


----------------------------------------------------------------------------------------------


Heran betol dgn saksi yang ke 10 ni. DAN DAN DEMAM kepilau tak dapat datang untuk bagi keterangan kali ke2.Yang peliknye dua orang sekaligus plak tu tiba2 demam. Demam je pon, bukan kene H1N1. Dua org doktor ni je yang tahu mendiang ni terjun bangunan ato kene belasah dgn SPRM sbb deme ni yang bedah siasat mayat Beng Hock. Ni mesti kes kene ugut dgn polis atau orang-orang tertentu sebab tu tengah cari jalan mcm mana nak pertahankan SPRM yang bacul ni.

Wahai doktor yang membedah siasat ni. Berkhidmatlah untuk kebenaran, tak logik dek masuk akal kalau terjun bangunan setinggi 14 tingkat tak pecah kepala atau patah tangan dan kaki. Berterus terang je lah, jangan jadi bacul. Kebenaran mesti di tegakkan !



Links to this post

What next?

You can also bookmark this post using your favorite bookmarking service:

Related Posts by Categories



2 comments: to “ Beng Hock : Doktor tak sihat, anggota forensik beri keterangan


  • 4:11 PTG  

    aik.. paling teruk kaki dgn tangan je? tak patah ker? luka dalaman? pelik je


  • 10:39 PG  

    Assalamualaikum wrb, KAMI mohon maaf jika postingan ini menyinggung perasaan anda semua tapi saya lillahi ta’ala hanya mau menceritakan pengalaman pribadi saya yang mengubah kehidupan saya menjadi sukses.,dulu saya berprofesi sebagai penjahit namun himpitan ekonomi yakni hutang piutang dalam membangun usaha KAMI kian semakin besar tapi saya tidak menyerah dengan keadaan KAMI tetap ikhtiar, pada suatu hari saya membuka buka internet tidak sengaja saya melihat postingan seseorang yang sama seperti keadaan saya tapi beliau sudah berhasil,beliau dibantu oleh AKI TAGALAH. DUKUN Sakti tanpa pikir panjang saya menghubungi beliau, saya diberikan pencerahaan dan solusi, pada awalnya saya ragu ragu tapi saya coba memberanikan diri mengikuti saran beliau,alhamdulillah berjalan lancar dan sekarang saya punya beberapa mini market dan penginapan DI SINGAPURA ,terimah kasih saya ucapkan pada AKI sebab berkat beliau KAMI bisa seperti ini,mungkin banyak orang yang menyebut KAMI INI mengada-ada tapi KAMI buktikan sendiri,khusus yang serius mau bantuan silahkan hub beliau AKI TAGALAH beliau orangnya ramah ini nomor beliau 082-302-563-395 -ini pengalaman pribadi KAMI percaya atau tidak semua tergantung pembaca demi Allah ini nyata sekian dan terima kasih ,Assalamualaikum Wrb....allahuakbar....allahuakbar....allahuakbar. >>>> KELIK DISINI KELUARAN NOMOR TOGEL 4D 5D 6D 7D SAMPAI 12 ANGKA <<<<