Segala aktiviti yang diadakan di sekitar bandar Manjung akan di hebahkan dari semasa ke semasa.
Anyone who wishes to donate funds for the expansion of the mosque Manjung district can be channeled through the account number listed;
Sesiapa yang ingin menderma bagi tabung pembesaran masjid daerah Manjung bolehlah disalurkan melalui no akaun yang tertera ;
08059010000670 (Bank Islam)
Allah S.W.T Berfirman:"Dan belanjakanlah sebagian dari apa yang telah Kami berikan kepadamu sebelum datang kematian kepadamu." (Q.S. AI-Munafiqun: 10)

Sekitar Perhimpunan Perwakilan UMNO di Dewan Merdeka Manjung  

2 comments

Salam.. pagi tadi MC sempat pergi ke dewan merdeka Manjung nak tengok apa yang perkatakan oleh puak2 sana. Dato Seri Zambry pun ada. MC buat muka tak malu sajalah masuk dalam dewan tu tangkap gambar suasana perhimpunan. Tapi satu yang MC nak bagitau, layanan daripada mereka memang kelas A punya lah, bkn MC nak memuji, tetapi kenyataannya memang begitu. Mungkin segelintir je kot.

Dewan yang gelap ke atau Zambry yang gelap?
Topik utama yang diperkatakan semasa perhimpunan itu ialah tentang kelemahan UMNO sendiri bagaimana mereka telah terlepas 3 buah negeri yang dianggap kubu kuat mereka masa PRU yang ke 12 baru2 ni. Tapi tidak sah jika mereka tidak mengatakan tentang rasuah dalam UMNO, topik ni memang wajib mereka perkatakan, bior yang buta hati tu jadi terangg je.. jangan le selamenye gelap dan tutup telinga bab ni.

Tapi tujuan utama MC nak datang ialah nak makan je, memandangkan, mereka berucap macam orang tak cukup nafas je.. jadi terpaksa la MC tunggu.. tunggu punya tunggu.. sampai naik pejam mata MC.. last2.. MC pun blah terus je.. takmau menanggung seksa duduk dalam dewan dengar mereka berucap..

Saksikanlah sendiri gambar2 yang MC sempat tangkap di bawah ni.

Links to this post

What next?

You can also bookmark this post using your favorite bookmarking service:

Related Posts by Categories



2 comments: to “ Sekitar Perhimpunan Perwakilan UMNO di Dewan Merdeka Manjung


  • 3:27 PTG  

    muka semua macam ngantuk jer..


  • 6:36 PTG  

    alip mim nun wau!sarkas.......
    semua dah jinak,senang nk semelih!